El menú de la xef Alba Torrecillas

Durant el tercer trimestre l’alumnat de segon curs del CFGM de Cuina i Gastronomia clausura el seu aprenentatge a la nostra escola d’hostaleria amb la confecció d’un menú degustació que se serveix al restaurant pedagògic. A partir d’ara canviarem cada setmana el menú. D’aquesta manera donem l’oportunitat a tot l’alumnat de segon d’assumir el rol de xef i implementar el seu propi menú, guiant l’equip de cuina i assumint les tasques de lideratge i coordinació pròpies d’un cap de cuina.

La primera alumna a començar a fer de xef del seu propi menú serà l’Alba Torrecillas Perea i ens proposa un menú amb plats de temàtica molt diversa, posant força èmfasi en la cuina internacional i fem una petita aposta per alguns plats vegetarians.

Us adjuntem la minuta del menú degustació i us recordem que podeu fer-nos la reserva a hostaleria@insramoncoll.cat o al tel. 674 07 51 40.

Equip de cicles formatius.