El logo de Naia González guanya el concurs BREAKERS

Aquest matí, a l’hora d’esbarjo, la directora del nostre centre, Luisa Peralta, ha fet l’entrega del diploma que acredita com a guanyadora del concurs de logotips per a la marca BREAKERS a l’alumna Naia González, de 2n de batxillerat artístic. Així mateix, les alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria Sakshi Basnet i Mar Espinosa li han fet l’entrega del premi: un pastís de Sant Jordi i una bossa de productes de forneria i brioixeria.

La convocatòria del concurs ha estat una iniciativa de la professora de cuina Núria Català, juntament amb el coordinador del departament, Rubén de Prado, per al projecte de pastisseria que porten a terme amb els seus alumnes.

El nom és un joc de paraules entre les veus angleses bakers ‘ forner’ i break ‘descans’. Un nom breu, fàcil de pronunciar i de recordar, que transmet de manera eloqüent una sensació positiva, a més de la idea de l’ofici.

En aquest concurs han participat tots els alumnes de 2n de batxillerat artístic que cursen amb la professora Rosa Oliveras la matèria de Disseny. Entre tots, han presentat una vintena de propostes diferents. La resolució final ha sigut decisió dels alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria.

Donem les gràcies a tots els participants i animem els alumnes de Pastisseria a continuar elaborant productes de tanta qualitat!

Rosa Oliveras.