El CFGS a Nova Ràdio Lloret

Aquest matí, el programa “Bon dia bona hora” de Nova Ràdio Lloret s’ha fet ressò del conveni de col·laboració signat entre el nostre institut i l’empresa Marmirada, gràcies al qual, els alumnes del cicle formatiu de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics poden aprendre com funciona el programa de gestió hotelera digitalitzada UbikOS.

La col·laboració s’ha dut a terme al llarg de sis sessions, tal com hem anat explicant durant aquestes últimes setmanes.

A la web de Nova Ràdio Lloret, podeu llegir la notícia i escoltar l’entrevista que han fet a Damià Font, director de l’Hotel Acapulco i fundador de l’empresa Marmirada, i a la directora del nostre institut, Luisa Peralta.