Edat Mitjana: la peli

Ja han quedat enrere els TdS de l’última setmana lectiva; com sempre, el final de curs ho engoleix tot. Però, si tirem de memòria recent, s’ha de reconèixer que, a 2n d’ESO, el projecte de rodar un curtmetratge amb l’assessorament de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya ha estat un treball força engrescador. Com bé diuen els d’ESCAC a la seva web: «El cinema no s’estudia, s’aprèn». I els nostres alumnes de 2n d’ESO l’han après —almenys, pel que fa a les bases necessàries per fer un metratge de cinc minuts—.

Si voleu veure els resultats, podeu passar-vos pel canal YouTube del nostre institut. I, si sou dels que mireu la cartellera en funció de les crítiques i els premis de les pel·lícules, a continuació us anotem el quadre d’honor dels Òscars, segons les votacions populars fetes per grups.

2A1

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 5 (Amine, Ivan, Juani, Jan)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 3 (Cosmin, Alex, Anastasia, Ana)
  • MILLOR ACTOR: Amine
  • MILLOR ACTRIU: Sarahi

2A2

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 1 (Noah Van Zanvoort, Biel Castellanos, Oscar Aguilar, Eric Bermudez)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 2 (Sheila, Carol, Cristina Prats, Esther Anguita)
  • MILLOR ACTOR: Akim Antonov
  • MILLOR ACTRIU: Anamika Pal

2A3

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 4 (Aniol,Mathias,Akim,Youssef)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 4 (Aniol,Mathias,Akim,Youssef)
  • MILLOR ACTOR: Aniol Pons
  • MILLOR ACTRIU: Ariadna Limeres

2A4

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 5 (Yeray, Miguel, Joao, Rohit)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 5 (Yeray, Miguel, Joao, Rohit)
  • MILLOR ACTOR: Denis Gardus
  • MILLOR ACTRIU: Celeste Pazos

2A5

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 5 (Alina, Bauti, Pol, Andrea, Isma)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 2 (Luz, David, Arantxa, Arnau)
  • MILLOR ACTOR: Pol
  • MILLOR ACTRIU: Alina

2A6

• MILLOR CURTMETRATGE: Grup 1 (David, Danna, Jessica, Denisa)
  • MILLOR GUIÓ: Grup 5 (Zacaria, Miguel Angel, Héctor, Iker)
  • MILLOR ACTOR: Bryan
  • MILLOR ACTRIU: Sophia

El professor de Cine Base ha triat a un alumne de cada taller que ha considerat que té talent, implicació o ambdues, com a alumne becat per realitzar el curs Summer School 2019 a Cine Base-Escac, a Terrassa. La beca consisteix en un curs de Summer School Beginner i ofereix una setmana de Beginner a triar des del 25 de juny al 19 de juliol, sempre tenint en compte la disponibilitat de places.

Els alumnes que podran gaudir d’aquesta beca són els següents:

• Pol Agulló (Prof. Joan Vives)
  • Noah (Prof. Jordi Boquet)
  • Denisa (Prof. Mario Monzó)
  • Ariadna Limeres (Prof. Asier Ramos)
  • Yeray (Prof. Jaime Puertas)
  • Anastasia (Prof. Alberto Gross)