Dues grans pastisseries

Els alumnes de primer i de segon curs del CFGM dual de Forneria, pastisseria i confiteria van desplaçar-se ahir fins a Barcelona per tal de poder conèixer dues pastisseries de renom: Takashi Ochiai i la Pastisseria Barcelona.

Takashi Ochiai és la coneguda i reconeguda pastisseria japonesa situada al carrer Comte Urgell des de 1983. A l’inici només elaboraven dolços tradicionals catalans però, a poc a poc, van anar introduint ingredients i receptes més orientals, juntament amb postres franceses. Recentment, han guanyat la tercera edició del Concurs Millor Panettone Artesà d’Espanya, organitzat per l’Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB).

La Pastisseria Barcelona, situada al carrer Aragó i amb sucursal oberta a Via Augusta, és propietat del jove pastisser Josep Maria Rodríguez Guerola, qui va ser campió del món de pastisseria l’any 2011. Recentment, la seva dona, Ana Lucía Jarquín, ha guanyat el primer premi del prestigiós concurs “Pastelera Revelación Obrador 2019″.