Dinar de nadal

Com cada any, membres del professorat i del personal no docent, així com alguns excompanys de claustre, vam compartir allò que, en altres àmbits, s’anomena dinar d’empresa i que, en el nostre cas, segur que resulta més adient qualificar-ho d’àgape. La cita va tenir lloc en un dels salons de l’hotel Olympic, on es troba l’aula d’aplicació dels nostres cicles formatius. Els alumnes de cuina, pastisseria i serveis, assessorats i supervisats pels seus professors, van ser els encarregats d’elaborar i servir a taula els plats i begudes que configuraven el menú de nadal que, durant aquests últims dies hom ha tingut l’oportunitat de tastar en el petit menjador on habitualment aquests mateixos alumnes fan les seves pràctiques. El repte, ara, era prou gran a causa del considerable nombre de comensals; malgrat això, també com cada any, s’han sortit amb bona nota.