Diada de Sant Jordi 2021

Aquest matí hem commemorat la diada de Sant Jordi. Ha estat el segon 23 d’abril en època de pandèmia. És per això que les activitats s’han dut a terme seqüencialment, al llarg del matí, per grups classe.

Els alumnes de 1r d’ESO han fet un taller de batucada d’una hora de duració a l’aula Natura. Els alumnes de 2n d’ESO han assistit a un taller d’habilitats per a la vida en equitat subvencionat pel PCEE (Pla Català d’Esport Escolar). Els alumnes de 3r d’ESO i els que cursen la matèria optativa de Música a 4t ESO han pres part en un taller de rap. Finalment, els alumnes de 4t d’ESO han visionat en línia la pel·lícula de la UAP’21, a la gravació de la qual van prendre part els companys de l’optativa d’Història de la Música. A última hora, alumnes de batxillerat de les diferents modalitats han xerrat amb els seus companys de 4t d’ESO sobre les seves experiències acadèmiques. A banda, d’aquesta programació general, hi ha hagut d’altres activitats concretades en el marc de determinades matèries, com ara és el disseny de punts de llibre en llatí.

D’altra banda, a mig matí, ha tingut lloc l’entrega de premis als alumnes guanyadors del concurs de Sant Jordi en cada una de les seves modalitats i, tot seguit, la dels premis als guanyadors del concurs de la Setmana de la Ciència. Podeu veure la relació de premiats i el carrusel fotogràfic corresponent a l’entrega en aquestes altres entrades de la web: Guanyadors del Sant Jordi 2021 i Guanyadors de la Setmana de la Ciència.