Dia Mundial de la Poesia

La poesia no va voler fer-se esperar en el seu dia i, ja a primera hora, alumnes de 4t d’ESO van passar per les aules de la resta de companys a dramatitzar uns poemes (activitat organitzada dins la matèria de Català per la professora Marta López).

Posteriorment, durant els esbarjos, alumnes i professors van recitar poemes a l’aire lliure. Els espais, els lectors i els músics que els van acompanyar van ser els següents:

1R PATI:

Espai biblioteca                                        Espai sala profes

• Dalila Martín 1A2                                      Mihailo Stosic 1A1
  • Aroa 3A2                                                     Iulia i Parhbjot 3A2
  • Laura García DPT. CASTELLÀ                   Pilar Mundet DPT. CASTELLÀ
  • Elly McCann 1A2                                        Aisa Saho 1A2
  • Baban i Attia 3A3                                       Erik 3A1
  • Fernando Poblete (músic) 3A1                 Enzo Poblete (músic) 4A1

2N PATI:

Espai biblioteca                                         Espai sala profes

• Aminata Touray 1A2                                    Natàlia Carreras 1A2
  • Ma José Escot / David Iniesta 4A1             Paula Prats 4A1
  • Juanjo González DPT. CASTELLÀ               Gabriel Casares DPT. IDIOMES
  • Mònica García 1A4                                      Neus Gibert 1A4
  • Marta López DPT. CATALÀ                         Noemí i Ainoa 3A3
  • Fernando Poblete (músic) 3A1                   Enzo Poblete (músic) 4A1

Aquestes actuacions s’afegien a altres activitats ja començades en els dies precedents, com ara el quadern de haikus en castellà que han escrit els alumnes de 3r d’ESO, assessorats per la professora Pilar Mundet, o les recitacions corals d’autors com Machado, Espronceda, Quevedo…, per part dels grups de 1r d’ESO de les professores Yolande Sánchez, Trinidad Arroyo i Lídia Bonilla (aquestes recitacions van ser gravades en vídeo i són accessibles en el canal YouTube del Coll i Rodés).

Finalment, a través de les xarxes socials del nostre centre, hem participat dels coixinets #RobaUnPoema i #bookspinepoetry

La primavera va tenir un endemà molt digne.