Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

Avui, 2 de maig, se celebra el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar. Per aquest motiu, des de la Comissió de Convivència del nostre centre s’ha proposat als tutors dels diferents cursos una petita activitat per treballar amb els alumnes durant les sessions de tutoria programades entre el passat 26 d’abril i el pròxim 5 de maig.

L’activitat comença amb una introducció al tema de l’assetjament escolar per part del tutor i una breu explicació del que és la diada que es commemora. A continuació, es visualitza el curtmetratge que podeu veure inserit al peu d’aquesta notícia i, en acabar la visualització, s’estableix un fòrum per comentar el vídeo. Finalment, cada alumne escriu una frase que descrigui allò que li ha inspirat la dinàmica. Aquestes anotacions, les recollirà el delegat o la delegada de curs i les dipositarà a una bústia disposada a propòsit al vestíbul de la sala de professors.

Un cop tots els grups tutorials hagin dipositat les seves anotacions, la Comissió de Convivència escollirà una frase guanyadora que es donarà a conèixer a través de les xarxes socials de l’institut.