Desplegament digital al CRP

Divendres 15 de novembre, va tenir lloc, a les instal·lacions del CRP de la Selva II, la primera sessió del seminari Coordinació d’Equips Directius, Gestió Pedagògica i Coordinació Primària Secundària, durant el qual el nostre institut va ser part activa amb la presentació del desplegament de la competència digital que estem duent a terme, un desplegament que parteix dels continguts i no de les mateixes competències per tal d’elaborar la temporització. Un bon model a seguir, segons opinió expressada pel CRP.

El contingut complet d’aquesta primera sessió del seminari va ser el següent:

• Presentació seminari i propostes de contingut.
  • Presentació del professor de LACM (programa d’ensenyament de la llengua àrab i la cultura marroquina).
  • Activitats de dinamització del CRP.
  • Presentació d’experiències dels centres participants al seminari:
    • Institut Ramon Coll i Rodés: Desplegament de la competència digital.
    • Institut Tossa de Mar: Apadrinem un arbre de la riera.
    • Escola Mn. Joan Batlle: Lideratge distribuït: del jo al nosaltres.
    • Escola Joaquim Ruyra: El tractament de les Matemàtiques a l’escola.
    • Institut Sa Palomera. El tractament de les Matemàtiques a l’ESO i batxillerat.
    • Institut Serrallarga: Mobilitat amb centres europeus.
    • Institut Maçanet: Projecte MEDIS (Erasmus+) per a la inclusió social.