DENIP 22

Cada 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Enguany, la coincidència en diumenge ha fet que les activitats pensades per la commemoració de l’efemèride hagin estat programades al llarg de tota aquesta setmana, amb especial incidència avui divendres. Les activitats, programades per la Comissió Cultural i de Convivència del nostre institut, s’han dut a terme des de les tutories dels diferents grups d’ESO, batxillerat i cicles formatius.

Els alumnes han estat treballant en grups de quatre o cinc membres expressions breus, fins i tot paraules clau amb les quals poder completar el lema “Imagino la pau…”. El resultat han sigut entre quatre i sis notes de paper per classe que els respectius delegats o subdelegats han custodiat fins avui, dia en què, per torns, els han col·locat en els llocs destinats a tal efecte: l’arbre dels desitjos, per a 1r i 2n d’ESO; el mur de Gandhi, per a 3r i 4t d’ESO; i el mur de Lennon, per a batxillerat i cicles formatius.

A banda d’això, els alumnes de 4t d’ESO del nostre institut, juntament amb d’altres de la resta de centres de Lloret s’han desplaçat aquest matí fins al Teatre Municipal de Lloret de Mar per participar en una xerrada sobre les armes nuclears amb la presidenta de FundiPau i l’alcalde del nostre municipi.

Per últim, hem de recordar que durant tota la setmana, la pau ha conquerit l’aire dels passadissos a través de les notes musicals del timbre.

I, com cada any, enguany també ens congratulem de formar part integrant del mapa de la pau.