DENIP 2019 QR

Amb motiu de la commemoració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), que s’ha celebrat el dia 30 de gener, des de l’optativa de Mediació, la comissió “Aquí prou bullying” i la comissió cultural van preparar una activitat en la qual pot participar tothom.

S’han escollit cinc vídeos de YouTube sobre el tema de la no-violència. Durant els dies anteriors al 30 de gener, es van penjar per tot l’institut uns codis QR enllaçats a aquests vídeos per tal que el dia de la commemoració, a l’hora de l’optativa de Mediació (10.35 h), quan els mediadors, organitzats en parelles, passessin per totes les aules a explicar què és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, poguessin, a més, animar als seus companys a mirar els vídeos i participar en el concurs #aquiproubullying.

La participació consisteix en el fet que cada alumne enllaci amb el seu mòbil, mitjançant el codi QR, amb els vídeos seleccionats, els visualitzi, els posi títol i contesti una pregunta concreta que s’hi formula. Les respostes han de ser adreçades al correu d#aquiproubullying que hi ha anotat al suro de cada aula: prou@insramoncoll.cat

Amb totes les respostes rebudes, es prepararà un pòster per a més endavant amb els alumnes de batxillerat artístic.

Ah! I com es tracta d’un concurs, hi haurà premis. Tres, en concret: un pel títol més savi, un altre pel més enginyós i un tercer pel més original. Cadascun dels guanyadors disposarà de dues entrades al cinema amb beguda i menjar.

Si encara no us heu decidit a participar, teniu temps fins al 6 de febrer.