DENIP 20

Amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) avui, 30 de gener, s’ha fet, a través de les tutories, una activitat de reflexió lligada a l’activitat sobre el conte Cicatrius que ja es va dur a terme fa unes setmanes a través dels alumnes del Servei de Mediació Escolar del centre.

A les hores de tutoria, els alumnes havien fet unes tiretes amb una paraula per a curar les cicatrius abans esmentades (una cosa bona: somriure, abraçada, cara maca, i el que cadascú amb la seva creativitat vulgui posar-hi). Els delegats i subdelegats les enganxaran el dia 30 (dijous d’aquesta setmana) durant les dues primeres hores en el vidre de l’exposició (al costat d’Orientació Educativa) i així es farà ressò de com amb accions senzilles es poden curar les cicatrius que tots hem rebut alguna vegada.

Comissió #aquiproubulliyng
Servei de Mediació Escolar