David Gay, a Lloret Gaceta

Lloret Gaceta ha publicat avui una videoentrevista amb David Gay, l’alumne del Coll i Rodés que ha obtingut matrícula d’honor al batxillerat tecnològic amb una nota mitjana de 10.

Durant el vídeo, gravat al nostre institut i a l’emblemàtic monument de l’Àngel, el David ens parla de l’educació rebuda, del seu interès per la tecnologia i de la seva orientació de futur.

Han estat sis anys d’aprenentatges i de vivències compartits amb tots nosaltres, i el respecte i l’estima que sempre ha rebut tant dels companys com dels professors, han estat sempre incondicionals, com incondicionals eren el respecte i l’estima que ell mostrava a tothom. I és que, més enllà de la seva condició d’alumne modèlic, capaç de sentir alhora inquietud per la robòtica o per la poesia, el David és un mirífic ésser humà.