Davant de la violència, planta’t

Arran del 25N, Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, el Departament d’Educació física del nostre institut va preparar un taller de defensa personal amb els alumnes de batxillerat. El taller, obert també a professors i personal no docent del Coll i Rodés, estava pensat per a conscienciar els nostres alumnes del problema de la violència de gènere que, malauradament instal·lat al si de la nostra societat, i ensenyar-los tècniques bàsiques per a defendre’s de possibles agressions físiques.

Quatre han estat les sessions que, de dilluns a divendres passat, van dur a terme, respectivament, els diferents grups de 1r de batxillerat artístic.

Marta Bergés.