Daria Tuvasheva, Premi Extraordinari de Batxillerat

Daria Tuvasheva, amb una meritòria nota de 37,5 punts, ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat en l’última convocatòria 2019-2020.

A les proves es poden presentar aquells alumnes que hagin obtingut una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75. La nota a l’expedient de la Daria va ser de 9,01.

El nombre de premis que s’atorguen és limitat: un premi per cada mil alumnes matriculats en el segon curs de batxillerat i, per aconseguir un d’aquests guardons, la puntuació mínima exigida, sobre un total de 40 punts, és de 34.

La distinció proporciona als alumnes que l’obtenen diversos avantatges: el reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic; l’exempció de les taxes universitàries per al primer curs; un curs ordinari gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya; l’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès dels alumnes i la possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

La Daria ha rebut ja les felicitacions del director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona, Sr. Martí Fonalleras, del president del tribunal dels Premis, Sr. Jordi Dolç i de la directora del nostre centre, Sra. Luisa Peralta. Des d’aquí, li enviem també la nostra més admirada i sincera felicitació, una felicitació que no és la primera, després d’obtenir un premi FAMO i un dels Premis UB-Santander de la Facultat de Belles Arts.

Sens dubte, la seva petjada al Coll i Rodés no ha d’esborrar-se mai.