Costa Encantada

Els alumnes de 1r curs del CFGS de Gestió d’Allotjament Turístics van visitar l’aparthotel Costa Encantada de Lloret de Mar. Per una banda, van poder conèixer de prop tots els serveis que ofereixen als clients com el parc aquàtic, la zona Wellnes Spa, les piscines exteriors, el gimnàs i la zona enjardinada. D’altra banda, els van acompanyar a endinsar-se en el cor de l’hotel, coneixent així, la gestió interna del mateix establiment tot escoltant curiositats que els explicava el director de l’Hotel.

Ha sigut una gran experiència que sense dubte a més d’un dels nostres alumnes ha emocionat.

Noèlia Bauzan.