Correm per Tu

Un grup d’alumnes de 1r d’ESO, exalumnes de l’Escola Àngels Alemany, van participar divendres passat a la Cursa Solidària Erick, Correm per Tu, que va tenir lloc a les Pistes d’Atletisme en record a l’Erick, el seu amic i company que va morir de càncer quan cursaven 5è de Primària.

Com a cada edició de la cursa, la recaptació del sorteig de prop de cent regals cedits per empreses i botigues de Lloret, Blanes i Girona es va destinar de manera íntegra a la lluita contra el càncer infantil.

Va ser un acte emotiu on els nostres alumnes es van retrobar amb mestres, excompanys i familiars.