Concurs de pessebres

Entrem en època nadalenca i, com és tradicional al nostre poble, l’Ajuntament, amb la col·laboració dels pessebristes de Lloret, organitza el Concurs de Pessebres a la Llar. La categoria escolar, creada fa tres anys amb la intenció de fomentar tant la tradició pessebrista com pròpiament el concurs municipal, ja no és una novetat i va camí de consolidar-se com a tradició dins de la tradició pessebrista.

Com no podia ser d’una altra manera, el nostre institut hi participa. És per això que avui tots heu pogut veure la composició modernitzada i cosmogònica del tradicional pessebre que els nostres companys del batxillerat artístic han instal·lat davant la vidriera que hi ha al vestíbul principal de l’institut.

A mig matí, Jaume Soliguer i Ramon Valls, els dos membres del jurat que havien de valorar la composició, acompanyats de Josep Delemus, del Departament de Cultura de l’Ajuntament, ens han visitat i han pogut escoltar, en veu dels mateixos alumnes i professors del batxillerat artístic, les explicacions per a la correcta interpretació conceptual de la nostra proposta pessebrista.