Concert de Sant Jordi

La commemoració de la diada de Sant Jordi va començar al nostre institut amb un concert preparat per les professores de música i interpretat per alumnes dels diferents cursos de l’ESO. Inicialment, estava previst que l’acte fos al bosquet de la biblioteca, però l’amenaça de pluja va fer que, finalment, tot es disposés a l’aula d’usos múltiples.

El concert va consistir en un seguit d’actuacions instrumentals i corals i es va repetir en tres sessions idèntiques al llarg de mig matí: els alumnes de 1r d’ESO van assistir com a públic a les 9.15 h; els de 2n d’ESO, a les 10.35 h; i els de 3r d’ESO, a les 11.35 h.

Us convidem a gaudir de la música amb les gravacions que es van fer durant la tercera sessió. Enllaceu aquí amb el nostre canal de YouTube.