Cartell de la 17a Festa de les Flors

Ja ha començat la primavera i amb ella Lloret de Mar, vila florida, s’omple de flors i de color. Així mateix, diumenge 22 de maig se celebrarà la tradicional Festa de les Flors a l’ermita de les Alegries. Enguany serà la seva 17a edició.

Com cada any, l’Associació de Veïns de les Alegries anima als veïns de Lloret a participar en la festa i a guarnir amb flors i plantes de tota mena l’ermita i el seu entorn. Després de dues edicions cancel·lades, 2020 i 2021, aquest any tornarà el bell paratge de l’ermita de les Alegries a omplir-se de flors.

Com és habitual en les darreres edicions, el cartell de la festa ha estat escollit d’entre les propostes que han fet els alumnes que cursen l’assignatura de disseny de 2n de batxillerat artístic del nostre institut.

La guanyadora del concurs de cartells és Marta Cadena, que rebrà un premi per part de l’organització. Segons declara l’autora, des del primer moment en què a classe se’ls va proposar crear el cartell, la seva idea va ser la de representar l’essència de la festa: ermita i flors. Pel que fa a la tipografia del text, la Marta va triar una cal·ligrafia que fos molt visible alhora que delicada, com les flors.

Moltes felicitats, Marta, pel premi. Ja van tres aquest curs! I moltes gràcies a tots els alumnes de 2n de batxillerat artístic per la vostra participació. El dia de la festa estaran exposats a l’exterior de l’ermita tots els cartells participants.

M. Rosa Oliveras.