Carrusels de la V Cursa Solidària

La V Cursa Solidària organitzada pels alumnes de 3r d’ESO ha tornat a ser una festa de l’esport i de la solidaritat. Nombrosos membres de la nostra comunitat educativa i veins lloretencs van aplegar-se diumenge passat, Dia Mundial de la Salut, per còrrer una cursa que enguany destina els diners recaptats a la lluita contra el càncer: investigació i suport als malalts. Tot plegat, es tracta d’un projecte que s’emmarca dins de la matèria de Serveis Comunitaris.

A continuació, us inserim el carrusel fotogràfic que recull les imatges proporcionades pels organitzadors.

També podeu admirar les fotografies que ens ha fet arribar l’Àlex Medina, alumne del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So que s’imparteix al Coll i Rodés i col·laborador de Lloret Gaceta.