BTM 2022

Un any més hem estat presents al Business Tourism Market (BTM). La cinquena edició de l’esdeveniment es va celebrar ahir a l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort i l’alumnat de primer i segon de CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics va ser-hi present.

Aquest any el tema era “Les palanques del futur” i aglutinava qüestions tan interessants com la manca de talent al sector turístic, els costos dels establiments d’allotjament o la recuperació turística després de la pandèmia, entre molts d’altres. Finalment, la part de la jornada que va generar més opinions diverses entre l’alumnat i que va resultar molt engrescadora i innovadora: el metavers i com afectarà l’experiència turística.

Volem agrair un any més a la Fundació Climent Guitart que ens hagi permès participar a l’acte i felicitar-los per la solera dels ponents i les aportacions realitzades perquè el debat i treball a l’aula després d’una jornada així és realment profitós.

Raquel Arbusà.