Botigueta de brownies i cakes

Avui, divendres, els alumnes de l’IFE d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats han tornat a parar la botigueta de pràctiques al vestíbul de l’institut per tal de dur a terme la pràctica de venda de productes i d’entrega d’elaboracions per emportar-se, tant culinàries com pastisseres.

Aquesta vegada, a l’aparador de venda directa, l’oferta era majoritàriament de pastissets tous: brownies i cakes de gustos diversos (poma, xocolata, taronja, ametlla, anou…), tots sortits de l’obrador que el CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria té a l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar.