Botigueta amb gust de Sant Jordi

Divendres, els alumnes de l’IFE d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar van parar l’acostumada botigueta de pràctiques al vestíbul de l’institut per tal de dur a terme la pràctica de venda de productes i d’entrega d’elaboracions per emportar-se, tant culinàries com pastisseres.

Aquesta vegada, a l’aparador de venda directa, l’oferta encara conservava en bona part l’actractiu de productes commemoratius de la recent diada de Sant Jordi, com ara les flors de bioix, les de croissant mango i pinya o els donuts farcits de crema pastissera amb pasta de roses, que els clients del restaurant pedagògic ja van degustar, tot i que en format de petit four.

Equip d’ensenyaments professionals.