Bond i els 2n d’ESO

El passat 28 de febrer els alumnes de segon, tercer i quart d’ESO varen anar al Teatre Municipal de Lloret de Mar a veure dues obres de teatre en anglès a càrrec de la LOOK OUT Theater CompanyKnowing Shakespeare i Bingo Royale. Amb Knowing Shakespeare, els alumnes es van transportar a l’època d’aquest escriptor i varen compartir una escola amb ell al mateix teatre, al temps que varen repassar les obres i els episodis més importants de la seva vida. Bingo Royale, per la seva banda, els recordava les característiques principals de l’agent 007 i li proposava una missió: descobrir el malvat professor Mole i destruir el seu virus, que destrossaria tots els ordinadors del món. Bond va demanar ajuda al públic de 2n d’ESO, varen jugar al bingo i els guanyadors varen sortir a l’escenari a cantar Yellow Submarine. L’humor i l’accent britànic els varen posar un somriure a la cara per acabar el dia.

Sandra Coronel.

Per si esteu interessats a practicar una mica l’anglès, aquest és el text de promoció que figura a la web de la companyia:

Bingo Royale brings together danger, romance, suspense and action. This thriller sends our British Secret Agent 007 on a mission into the world of computer viruses. Who is plotting to destroy all the world’s computers? Could it be Dr Mole Hill and his villainess assistant, Anastasia?

James Bond, armed with a suitcase of gadgets from Q and a briefing from M, is sent to track down Mole. With the assistance from his Bond girl, Clara, can 007 save the day and our computers from destruction?

Students take part! All the students play a game of bingo and take part in singing the karaoke song, Yellow Submarine.