Bases del XXIV Sant Jordi

Aquí teniu enllaçades les bases del concurs de Sant Jordi 2019.

Els alumnes podran presentar: textos i poemes en català, castellà o en alguna altra llengua curricular. Com cada any, també s’ha obert el concurs de dibuix i fotografia i, aquest curs, a més, també hi ha el concurs de disseny de logo per a l’AMPA.

Hi ha les tres categories de sempre:

• Categoria 1 per a alumnes de 4t d’ESO, batxillerats i cicles.
  • Categoria 2 per a alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  • Categoria 3 per al millor treball en altres llengües curriculars.

Les obres de dibuix i fotografia s’han de presentar a secretaria dins d’un sobre tancat indicant la modalitat i la categoria, i s’han de signar amb un pseudònim. Dins del sobre tancat, hi ha d’haver un altre sobre petit amb el pseudònim i títol del treball a fora i, al seu interior, les dades del participant.

Les obres de poesia i narració es presentaran a través del correu electrònic a l’adreça: santjordialcoll@insramoncoll.cat                                           Cal presentar-los com a documents pdf. Cada participant presentarà dos documents:
● El primer portarà com a nom el títol i la categoria a la qual es presenta i a l’interior hi haurà el text del treball amb un títol i un pseudònim.
● El segon pdf portarà com a nom la paraula “plica” i el títol de l’obra i la categoria. A l’interior hi haurà el títol de l’obra, la categoria, el pseudònim i les dades personals següents: nom i cognom, curs, edat, telèfon i correu electrònic.

El termini d’entrega dels treballs serà el 8 d’abril.

Animeu-vos a participar-hi!