Bases del XXIII Sant Jordi

Aquí teniu enllaçades les bases del concurs de Sant Jordi 2018.

Els alumnes podran presentar: textos i poemes en català, castellà o en alguna altra llengua curricular. Com cada any, també s’ha obert el concurs de dibuix i fotografia i, aquest curs, a més, també hi ha el concurs de disseny de logo per a l’AMPA.

Hi ha les tres categories de sempre:

• Categoria 1 per a alumnes de 4t d’ESO, batxillerats i cicles.
  • Categoria 2 per a alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  • Categoria 3 per al millor treball en altres llengües curriculars.

Els treballs s’han de presentar a secretaria dins d’un sobre tancat indicant la modalitat i la categoria, i s’han de signar amb un pseudònim. Dins del sobre tancat, hi ha d’haver un altre sobre petit amb el pseudònim i títol del treball a fora i, al seu interior, les dades del participant.

El termini d’entrega dels treballs serà el 16 d’abril.

Animeu-vos a participar-hi!