Timbre musical amb bases de 3r d’ESO (programació 35)

L’alumnat de 3r d’ESO ha compost quatre bases musicals amb Soundtrap, l’estació de treball d’àudio digital multiplataforma de Spotify que permet als usuaris crear música i pòdcasts en línia. Els mateixos alumnes de la matèria de Música van decidir per votació quines, entre totes les creades, eren les millors bases de cada classe. A continuació, us enllacem les caràtules de les guanyadores, que, a més, protagonitzaran alguns dels timbres musicals d’aquesta setmana.

D’altra banda, la resta de timbres, els que sonaran per marcar els patis i el final de classes, han estat programats amb temes escollits pels alumnes a través de les nostres xarxes socials o l’adreça de correu electrònic de la Comissió Cultural.

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Coti x Coti, de The Tyets, que situen el seu èxit viral com la cançó en català que més ha sonat a la ràdio del país durant aquest mes de maig, segons informa APECAT. A més, la producció dels mataronins ha entrat a les principals llistes d’èxit d’arreu d’Espanya, fent pujar substancialment els seguidors i oients del grup.

Bases musicals de 3r d’ESO.

8:15 i 8.20 inici de classes – 3A1
For you, base creada per la Txell González i Laura Ribera.

9:15 entre classes3A2
Lightning, base creada per la Jana Bertran i l’Eva Garcia.

11:35 entre classes3A3
Get ready to start, base creada per l’Ariadna Carrion i la Carla Chacón.

13:55 entre classes3A4
Villain Power, base creada per la Polina Lyamina i Cristopher Krasimirov.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

On the floor ft. Pitbull, de Jennifer López. Aquesta cançó va ser interpretada pel raper cubà Pitbull i va aconseguir arribar al número 1 de la llista Dance/Club Play Songs. D’altra banda, la mateixa Jennifer López va gravar també una versió en espanyol titulada «Ven a bailar», que inclou la contribució addicional de Julio Reyes Copello i Jimena Romero a la composició lírica.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.