Assortiment de pastissos

El gran assortiment de pastissos que elaborem permet que l’alumnat de l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés conegui diferents tipus d’elaboracions amb productes variats. Us presentem alguns:

• Un clàssic molt ben valorat és el pastís de praliné de fruits secs, que combina l’irresistible praliné de fruits secs, amb una base lleugera i esponjosa.
  • La mousse de xocolata amb interior de crema és una creació en què la textura sedosa i suau de la mousse de xocolata es combina a la perfecció amb la suavitat i dolçor de la crema que conté en el seu interior.
  • El pastís de pastanaga es prepara a partir de la nostra recepta artesanal i uns bons ingredients: pastanagues fresques, fruits secs i espècies, tot coronat amb una capa suau de glaçat de formatge crema.
  • El pastís Selva Negra és un altre clàssic, capaç de transportar-nos als boscos de Baviera. Els sabors de cirera, xocolata negra i ametlla de cada mossegada ens captiva amb la seva capa esponjosa de pastís de xocolata.
  • El clàssic italià és el tiramisú, format per capes de bescuit de xocolata remullat en cafè expresso, intercalades amb una suau i cremosa mescla de mascarpone i tot acabat amb una polsada generosa de cacau amarg.
  • El pastís de maduixa i mascarpone, ideal per dies lleugerament calorosos, ens aporta frescor gràcies a la frescor de la fruita i la cremositat de la capa de mascarpone que descansen sobre una base de pastís lleugera i airejada.