Assemblea General de l’AMPA

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA GENERAL DE L’AMPA INS. RAMON COLL I RODÉS

El pròxim dia 27 de març del 2019 a les 19.00 h en primera convocatòria i a les 19.30 h en segona, us convoquem a tots a l’Assemblea General anual de l’AMPA de l’Institut Ramon Coll i Rodés, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea General anterior.
2. Estat de comptes del curs 2018 i aprovació del pressupost de l’any 2019.
3. Comissions (Llibres, Extraescolars, Festes, etc.).
4. Temes diversos.
5. Torn obert de paraules.

Aprofitem per dir-vos que és el millor moment per col·laborar amb l’AMPA, i dir-nos si voleu formar part de la junta. També voldríem demanar-vos que entreu dintre del nostres comptes de Facebook i Instagram, on podreu veure totes les nostres publicacions i tota la informació que normalment no sol arribar amb paper.

Com cada any, esperem la vostra assistència, ja que és el lloc indicat perquè exposeu les vostres preocupacions.

En finalitzar la reunió, tindrem un petit refrigeri elaborat pels alumnes del cicle formatiu de Cuina. És molt important que pugueu assistir a l’aperitiu, ja que serà una excel·lent oportunitat per tal que els alumnes del cicle de Cuina i del cicle de Serveis facin pràctiques i que vosaltres, com a pares, vegeu l’excel·lent tasca educativa que fa el nostre centre, en general, i els cicles formatius, en particular.