Art i lectoescriptura

Els alumnes de Dibuix Artístic del curs de 2n de batxillerat B han col·laborat amb unes làmines en el projecte de lectoescriptura de l’escola Àngels Alemany i Boris.

Els nens i les nenes de P5 estan aprenent a llegir i a escriure amb les làmines que els nostres alumnes han dissenyat i que després han portat a la fada de les lletres. Cada setmana aprenen una nova lletra i un nou so a través d’un conte en què les protagonistes són les vocals i les consonants. I la màgia!

Els alumnes artistes de batxillerat han estat convidats a assistir a una classe amb els petits per comprovar com, sovint, aprendre és màgic.

Montse Reguant.