Arrela’t a Sta. Cristina

El divendres 3 de maig els alumnes de 1r A2 han anat a Sta. Cristina per passar una jornada fent matemàtiques d’una manera diferent de com ho fan cada dia a l’escola. El dimecres 8 de maig hi aniran els alumnes de 1r A1 i 1r A3, mentre que dijous 9 de maig hi aniran els de 1r A4 i 1r A5.

Aquesta jornada s’integra dins del Pla Educatiu d’Entorn, Projecte Arrela’t, que pretén treballar les matemàtiques de manera empírica i a través de la pràctica real en un dels indrets més característics de Lloret de Mar: Santa Cristina.

A partir d’un dossier de treball preparat pel Centre d’Estudis de Llengües, els alumnes han realitzat activitats de proporcions i mesures. També han practicat l’anglès, ja que una de les monitores parlava en anglès i els alumnes se li han dirigit en aquest idioma.

A més a més, gràcies a la col·laboració d’en Jordi Rocas, els alumnes han escoltat una explicació sobre la història de l’Obreria i de l’ermita.

Antoni Bancells.