#aquiproubullying

Al Coll i Rodés, ens agrada quan els alumnes s’uneixen per lluitar, quan s’uneixen per ajudar als altres, per estar tots més bé.

Això és el que passa sempre al voltant del replà del primer passadís: un enrenou de mediadors, orientadors, alumnes i professors que es busquen i s’ajuden.

Ara com ara, l’espai recorda anar contra el bullying, però quan es va dissenyar aquesta campanya per commemorar el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar 2019, ningú podia pensar que, un any més tard, la lluita seria des de casa. Esperem que tothom hi pensi i continuï defensant amb força la idea de l’#aquiproubullying.