AMPA Coll i Rodés

Sovint les associacions de mares i pares d’alumnes són poc menys que invisibles. Acostumen a passar desapercebudes, perquè la seva tasca es configura des de la segona línia; però no hi ha dubte que ser un centre educatiu amb bona salut implica tenir una AMPA també saludable.

És per això que avui, aprofitant la presència de la Laura, presidenta de l’AMPA, i de la Manoli, responsable de la comisió de llibres, no volem deixar passar l’ocasió de reconèixer la labor encomiable d’unes famílies que vetllen per l’educació dels seus fills i que han apostat decididament per l’ensenyament públic.

A la imatge superior, es pot veure a la Laura i la Manoli atenent a tràmits administratius amb la Cristina, la nostra coordinadora pedagògica, i a la inferior, en companyia de la Judit, l’Ainhoa i el Brian, els tres alumnes responsables de la botigueta de menjars del CFGM de Cuina i Restauració.