Alexandra, dissenyadora CLER

La guia CLER d’hivern ja té il·lustradora. Alexandra Chernyshova, alumna de primer de batxillerat artístic del nostre institut, ha estat la guanyadora del Concurs d’Il·lustracions Guia CLER per il·lustrar la portada de la guia en la seva següent edició d’hivern.

El Club de Lectures Recomanables (CLER) és un grup depenent del Servei de biblioteques de la Diputació de Girona i està format per professionals de les biblioteques públiques de les comarques gironines i, des de l’any 2004, dedica els seus esforços a difondre la literatura infantil i juvenil. Amb aquest ànim, el grup elabora cada any unes guies de literatura infantil i juvenil que estan disponibles de manera gratuïta a totes les biblioteques públiques de les comarques gironines.

El  concurs d’il·lustracions està adreçat als alumnes de batxillerat d’arts que cursen matèries relacionades  amb el dibuix artístic, amb l’objectiu de triar les il·lustracions que es reproduiran a la portada de les tres guies CLER de l’any. Amb aquest certamen, el Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona pretén reforçar i incrementar les vies de col·laboració amb els centres que ofereixen batxillerat d’arts en la nostra província.

Un total de disset alumnes del Coll i Rodés han presentat els seus treballs en aquesta edició del concurs. El nostre institut agraeix aquest grau d’interès i de participació i vol felicitar a tots ells per les seves originals i elaborades il·lustracions. I molt especialment, vol felicitar a l’Alexandra per haver guanyat el concurs amb la il·lustració que acompanya aquest text.

Enhorabona, Alexandra!