Activitats de final de curs

El final de curs acostuma a ser propici per dur a terme activitats extraescolars que, un cop acabats els exàmens finals, s’allunyen de la rutina del curs i brinden l’ocasió d’enfortir les relacions de comunitat educativa tant a alumnes com a professors.

Fins a set activitats d’àmbits ben diferenciats han estat programades al nostre institut: programació de robòtica, reptes científics al laboratori, joc dramàtic de teatralització i expressió corporal, ball modern i karaoke, tenis taula i visualització i debat de tres capítols de la sèrie televisiva Black Mirror per debatre com la tecnologia ens pot canviar la vida.

A més, s’han dut a terme les II Jornades Esportives en col·laboració amb l’Ajuntament de Lloret de Mar, així com diverses sortides: l’alumnat de 1r d’ESO ha anat a la platja de Fenals; el de 2n, a Tossa; el de 3r, al Sanddance i 4t, també a la platja de Fenals. I avui, dimecres, tothom que vulgui, al Water World!