Acte públic de gestió de la llista d’espera de CFGM i CFGS

Les persones que es troben a les llistes d’espera dels cicles de grau mitjà (tant en la d’alumnes de continuïtat com en la de la resta d’alumnes) i del cicle de grau superior que vulguin optar a una de les places que hagin quedat vacants després dels períodes de matrícula, s’hauran de presentar al centre en convocatòria única el dia 22 de juliol, amb el següent horari:

• Cicles de grau mitjà: 10:00
  • Cicles de grau superior: 10:30

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar representant autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació. La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

*Un cop gestionada la llista, les vacants s’oferiran a la segona fase d’admissió, al setembre.