Acció tutorial, al Sanddance

L’inici de curs sempre és propici per dur a terme activitats extraescolars que s’allunyen de la rutina que el curs instaurarà i brinden l’ocasió d’enfortir les relacions de comunitat educativa tant a alumnes com a professors. Es tracta de cohesionar grups i nivells des d’un bon començament.

Enguany, el temps de final d’estiu i principi de tardor convidava a gaudir d’una jornada lúdica i esportiva (volei, piscina, joc del mocador…) al Sanddance de Lloret de Mar. Dimarts 13 de setembre, els grups de 1r d’ESO van ser els primers a anar-hi, i la setmana passada, va ser el torn de 2n, 3r i 4t d’ESO, respectivament, dilluns, dimarts i dimecres.