9è Festival Audiovisual Miquel Obiols

9È FESTIVAL AUDIOVISUAL MIQUEL OBIOLS: CONCURS DE SELFIE-AUTORRETRAT 2021

Avui s’ha publicat el resultat de la 9a edició del concurs FAMO amb els noms dels finalistes.

Des de la matèria de Cultura Audiovisual, els alumnes hi han participat i celebrem que tenim l’Abril Marull, del nostre institut, que ha quedat finalista tant en la categoria de fotografia, amb la fotografia “El tercer ull”, com en la categoria de vídeo, amb el vídeo “Ooh La La..!”. Paral·lelament, celebrem que en Pol Solé també ha quedat finalista de la categoria de vídeo amb el vídeo “Vivir es urgente“.
Els vídeos i la fotografia, els teniu inserits a continuació i també els podeu visualitzar a la web oficial del festival.

Haurem d’esperar al dissabte 22 de maig per conèixer el nom de les guanyadores i dels guanyadors. De totes maneres, arribar a ser finalistes a un concurs internacional i sense límit d’edat ja és un gran mèrit.

Jo, com a professora seva d’aquests dos darrers anys, us puc assegurar que es mereixen aquest reconeixement i els desitjo molta sort en aquesta nova etapa que començaran relacionada amb el món de l’audiovisual. Ha sigut un plaer tenir-los d’alumnes!!

Molta sort!!

Núria Sales i Soler.