6 beques Joan Riera i Gubau

Marta Quellos, del B2C; Cristian Mendes, del B1A; Neus Trull, del 3A1; i Mar Carrión 3A3, Núria Rupià i Rosa Trull, del 3A3, són els sis alumnes del nostre centre que han rebut aquest any les beques que atorga la Fundació Joan Riera i Gubau per al perfeccionament de la llengua anglesa en una institució educativa dels Estats Units, Regne Unit o Irlanda. En concret, els dos estudiants de batxillerat, la Marta i el Cristian, marxaran a la banda estatunidenca de la Regió dels Grans Llacs, mentre que les seves companyes de 3r d’ESO marxaran cap al Regne Unit: la Mar, a Gal·les, i la Núria, la Neus i la Rosa, al sud d’Anglaterra.

S’han concedit inicialment 65 beques a alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de la comarca de la Selva que han estat distribuïdes en 39 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes, entre les quals, 16 als Estats Units.

Enguany s’han presentat un total de 253 peticions de beca en la modalitat “A” i la fundació ha destacat de nou les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants. Totes les beques s’han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants.

Enhorabona a tots els becats per la fundació i, de manera especial, als nostres alumnes i companys.