4t d’ESO visita l’ExpoJove

El passat dijous 31 de març de 2022, els nostres alumnes de 4t D’ESO van visitar l’ExpoJove de Girona. La finalitat era la de rebre informació i orientació de les diferents opcions de formació universitària i, sobretot, de cicles.

Van partir de Lloret de Mar a les 9:30 i a les 10.15 ja eren a Girona. Un cop arribats a l’exposició, els joves van disposar d’unes tres hores per poder gaudir d’aquesta experiència i treure’n profit. Un dels encerts més grans, sens dubte, és el de poder provar directament activitats variades en diferents estands del recinte.

És probable que pels volts de dos quarts de tres (hora de tornada), alguns dels nostres alumnes veiessin una mica més clar què faran després d’acabar l’Educació Secundària Obligatòria.

Autors: 4A2.