306 kg solidaris

El primer confinament viscut durant el mes de març ja va impedir que els alumnes de 3r d’ESO organitzessin la que havia de ser la 3a Cursa Solidària Coll i Rodés. Aquest curs, ens hem vist en l’obligació de canviar novament aquest esdeveniment inscrit en el servei comunitari prescriptiu marcat al currículum.

La situació econòmica derivada de la pandèmia ens ha fet replantejar també, a més del format, el destí del servei comunitari. És per això que enguany Càritas Lloret ha estat l’entitat seleccionada, en un projecte que s’estén durant tot el curs.

La primera acció ha consistit en la campanya de difusió que ha fet l’alumnat de 3r d’ESO per demanar col·laboració en la recollida d’aliments i productes de primera necessitat que s’ha dut a terme durant aquestes dates prenadalenques.

La segona acció, tal com us informàvem la setmana passada, va ser la de la logística per la recollida dels productes.

Finalment, avui, a través de les diferents tutories, s’ha fet el recompte de tot el que hi havia dipositat a les diferents capses repartides pel centre: un total de 306 kg.

Gràcies a tots per a la vostra col·laboració.