2n d’ESO al CosmoCaixa

El Departament de Matemàtiques ha organitzat una sortida per a tots els alumnes de 2n d’ESO al CosmoCaixa de Barcelona. Ahir hi van anar els alumnes del 2A2, 2A4 i 2A6 i, avui ha estat el torn del 2A1, 2A3 i 2A5.

En aquest museu de la ciència, han pogut visitar el Mur Geològic, la Sala de la Matèria, on es pot recórrer la història de l’evolució de l’univers i el Bosc Inundat, on hi ha una reproducció de la selva amazònica, que no deixa indiferent a ningú. A més, per grups, han pogut fer un taller de matemàtiques a la Sala π, on s’han fet matemàtiques diferents amb mapes, cintes adhesives i dinosaures. A més, s’hi ha practicat amb la cinta de Moebius!