2a Trobada Interinstituts de Futbol Sala

Aquesta tarda ha tingut lloc la 2a Trobada Interinstituts de Futbol Sala organitzada pel Consell Esportiu de la Selva i els centres del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE). Les dues seus d’aquesta jornada érem els instituts Ramon Coll i Rodés i Rocagrossa de Lloret de Mar.

Els representants del nostre centre han estat els equips dels grups 1A1 i 1A3, que han jugat contra els nostres veins de l’Ins. Rocagrossa i contra els blanencs de l’Ins. Serrallarga.

Hi ha hagut bon nivell de joc, tot i que l’objectiu no era la competició en si, sinó compartir l’esport amb els gairebé cent alumnes que han participat, tots ells nois i noies de la mateixa edat.

Marta Bergés.