25N: L’amor no ha de fer mal

El passat divendres 24 de novembre el Coll i Rodés en ple es va donar cita a les pistes del nostre pati per tal de mostrar el rebuig vers la violència que colpeja dones, infants i adolescents i visibilitzar les violències masclistes en l’àmbit educatiu.

L’obertura de l’acte va anar a càrrec de la directora de l’institut, Luisa Peralta, que va llegir el manifest commemoratiu. Seguidament, la veu de Pollina Vasileva i el piano de Polina Lyamina, alumnes de 4t d’ESO, van oferir als assistents una sentida versió de la cançó Violence, de Lana del Rey, mentre alumnes de 1r de batxillerat artístic desplegaven una gran pancarta on es podia llegir el lema escollit per a la jornada: L’amor no ha de fer mal.

A continuació, l’alumnat i el professorat del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So van reproduir un mix amb les cançons que els diferents grups d’ESO i batxillerat havien escollit prèviament a classe. Quan els alumnes de cada grup sentien el fragment corresponent al seu tema escollit, s’aixecaven i es movien amb les mans enlaire.