1r d’ESO amb la Marató de TV3

Un any més, la fundació de la Marató de TV3 ha visitat el nostre institut amb la missió de fomentar i promoure la recerca biomèdica d’excel·lència, així com la sensibilització social sobre diverses malalties. Enguany, la campanya se centra en les malalties minoritàries i els alumnes de 1r han volgut col·laborar-hi.

Des de les matèries de llengua catalana i cultura i valors ètics, han preparat una campanya de conscienciació i han organitzat un sorteig per recollir diners per a la investigació. La recaptació ha sigut espectacular i ha superat totes les expectatives. Aquest diumenge, al programa televisiu la Marató de TV3, farem pujar al marcador, no només els 741 euros que marca el taló sinó 767 perquè les aportacions encara van creixent.

Gràcies nois, aquest xec diu molt de vosaltres!

Lídia Bonilla.