1a venda de pa del curs 2023-24

Tal com darrerament us anem informant, aquest curs, les pràctiques de venda de productes culinaris elaborats per l’alumnat del CFGM de Cuina i Gastronomia van a càrrec dels seus companys de l’IFE d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats. A la botigueta d’aquest divendres, a més s’han incorporat dues alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria per fer la pràctica de venda de pans i brioixeria.

L’oferta culinària es componia de sis plats i unes postres. Tres d’ells s’inclouen en el menú que se serveix a l’Escola d’Hostaleria de Lloret aquesta setmana: la crema de carabassa amb llagostins, el melós de xai i els rogers amb puré de suquet. Uns altres tres són al marge del menú: l’albergínia farcida, l’halibut amb verdures i la mousse de llimona. El setè plat va pel camí de convertir-se en tot un clàssic a la vitrina de vendes: els espaguetis yakisoba.

La botigueta ha estat un èxit i s’han acabat existències; galetes i croissants, en temps rècord durant l’estona del segon pati.