10è Festival Audiovisual Miquel Obiols

FESTIVAL AUDIOVISUAL MIQUEL OBIOLS CONCURS DE SELFIE-AUTORRETRAT 2022.

Alguns alumnes que cursen la matèria de Cultura Audiovisual han participat en la 10a edició del concurs FAMO. Celebrem que la Stefany Stanganello i l’Adrian Santana de segon curs de batxillerat artístic van quedar finalistes en la categoria de vídeo, amb les seves obres “Sense nom” i “La discussió”.

Aquest dissabte 21 de maig es va fer la gala i entrega de premis al Teatre Eliseu de Roda de Ter i, entre els diversos finalistes, la Stefany Stanganello va guanyar el 2n premi en la categoria de vídeo i l’exalumna Abril Marull, el 2n premi en la categoria de fotografia.

Felicitats a tots tres!!!

Es poden visualitzar els seus treballs a dues pàgines de la web del Festival Audiovisual Miquel Obiols Concurs de Selfie-autorretrat 2022: pàgina del palmarès i pàgina dels finalistes.

Núria Sales i Soler.