Ús i abús de les tecnologies

Actualment les tecnologies digitals estan presents en el dia a dia dels vostres fills, que les veuen com a eines imprescindibles per a l’oci, les relacions socials i l’accés a informació. És cert que en l’adolescència, quan el grup i els amics són tan importants, les tecnologies els permeten mantenir-se en contacte amb els companys i establir-hi relacions que no es donarien d’una altra manera.

Així comença el document que el Departament de Família i Escola de la Generalitat de Catalunya fa servir per a informar dels aventatges i els inconvenients associats a l’ús de les noves tecnologies. El nostre institut fa seves les recomanacions i, amb elles, ha confeccionat el document que podeu trobar fent clic en aquest enllaç.

Per a més informació, consulteu la pàgina de Família i Escola: Educació en l’ús de les tecnologies.